неделя, 25 септември 2011 г.

Гражданското общество

Винаги съм твърдял, че единственото и истинско гражданско общество в България е това на футболните фенове. Тези дето наричат - лумпени, наркомани, вандали. Може би и майките се опитват да направят нещо подобно (те са втората сила в тая страна), но при тях нещата се получават доста по-трудно.

За феновете съм писал и преди - по време на случая Николета и Павел:

http://baimomchil.blog.bg/sport/2009/08/05/nikoleta-suzana-decata-na-bylgariia.374890

Ето два цитата от футболен форум, които ме разтърсиха:

Аз съм от Плевен, обаче след като гледах новините, и видях толкова много фенове организирани под една обща идея, ми стана много драго. От този ден АЗ СТАНАХ ФЕН НА БОТЕВ ПЛОВДИВ. 


Момчета, изпълнихте ме с гордост снощи. Привърженик съм на Левски и всички в рода ми 3 поколения назад са левскари, но от днес нататък НИКОГА няма да кажа лоша дума за агитките на Ботев и Локо. 
Заслужихте си уважението! 


Когато държавата е била слаба и не е могла да защити населението, народа е доказвал, че сам може да поеме нещата и да се защити. Аз мога само да добавя - ГОРД СЪМ ЧЕ СЪМ ФУТБОЛЕН ФЕН. ГОРД СЪМ ЧЕ СЪМ ФЕН НА БОТЕВ ПЛОВДИВ!!!










Няма коментари:

Публикуване на коментар