неделя, 10 февруари 2013 г.

Държавата ме дискриминира

Не ми дава да сера! Безобразие. Отивам на ресторант и искам да се изсера на съседната маса. Не ми дават. Трябвало съм да отида до тоалетната и там да сера. Е добре, но аз искам да си сера на масата. Може и на пода в краен случай. Що за дискриминационен закон са приели?

За разлика от тютюневият дим, който е опасен за здравето, моето лайно не е опасно за никого. Но, не ми дават. Даже и отвън не мога да се изсера. И на улицата не мога. И в парка не мога. Само в кенефа мога. А пушачите дето тровят здравето на хората могат. Що за закони?

Трябва ли да обяснявам колко важно за здравето е редовното сране? Чрез него тялото ви се освобождава от отпадъците. Но законодателите не го разбират. И ни дискриминират. Безобразие. После тютюнджиите се оплакват, че били дискриминирани. Дискриминирани дръжки. Аз съм в пъти по-дискриминиран от тях. Егати и държавата, егати и Европейският съюз. Аз искам да мога да си сера!!!

2 коментара:

  1. Е Момчиле, сега ... избара и ти сравнение ;-) Нормално е да се ходи по нужда само в определените за целта места. А и пушачите пушат навън ;-) А и в тоалетната повярвай ми ще ти бъде доста по уютно и удобно да се изходиш ...

    ОтговорИзтриване
  2. Браво бе баце! Ей ... винаги съм вярвал в творчеството ... и как с много малко могат да се кажат много големи истини! Батка, абсолютно точно си го казал! Въпреки, че аз съм си мислил като вземе да дими някой около мен (сега вече не, но преди много често) да се изправя и от моята маса да пусна една вода до другата ... ей така ... за кеф ... да си задоволя потребността също като пушача.

    ОтговорИзтриване